czwartek, 20 sierpnia 2015

Liebster Award!!

No i kolejny już raz będziecie musieli to czytać... hahah
Podziękujcie mojej kochanej przyjaciółce, Sienen!
Myślę, że już każdy wie, czym jest Liebster award, tak więc przejdźmy do pytań;

1. Masz rodzeństwo?
Taaak, niesamowicie wkurzającą młodszą siostrę -,-
2. Wolisz być inteligentna czy mądra?
Jako, że jestem i taka i taka, to... Żartuję.
Chyba wolałabym być inteligentna.
3. Twój ideał faceta to...?
Dobrze wiesz kto, Sienen! 
Wysoki brunet, inteligentny, wysportowany,
czarny-czarny (pozdro dla Kamili), starszy ode mnie...
Szkoda, że nie zwraca na mnie uwagi ;'(
4. Australia czy Ameryka Północna?
Zdecydowanie Australia
5. Co myślisz o aborcji?
Szczerze, to nie mam zdania... Z jednej strony jestem przeciw,
no bo przecież tyle kobiet stara się o dziecko, a tu się je usuwa, ale
z drugiej strony, np. jak kobieta zostanie zgwałcona, w wyniku
czego zajdzie w ciążę, to jednak kobieta powinna mieć taką możliwość
6. Jaki, twoim zdaniem, kolor opisuje twój charakter?
Chyba nie ma takiego koloru,
 który jednoznacznie by do mnie pasował ^^
7. Lubisz być w centrum uwagi?
Nie cierpię tego
8. Masz zamiar zrobić tatuaż?/ Masz tatuaż?
Tatuażu nie mam i szczerze mówiąc, planowałam sobie jeden zrobić,
ale po rozmowie z Pawłem jestem na nie.
Haha, po tej rozmowie Marysia spać nie mogła xd
9. Ile masz prawdziwych przyjaciół?
myślę, że mam co najmniej dwie prawdziwe przyjaciółki
10. Co było pierwsze: jajko czy kura?


Tradycyjnie ja nikogo nie nominuję.... tak, wiem, jestem wredna
Jeszcze raz przepraszam, za długą nieobecność, ale miałam swoje powody...
Kolejny rozdział powinien się pojawić najpóźniej jutro wieczorem ^^
Mika xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz = Szacunek dla autora
Komentarz = Więcej motywacji
Komentowanie nie boli! Pamiętajcie...