wtorek, 26 maja 2015

Informacja

1. Jak już wiecie (albo i nie) teraz nie będę miała czasu, na pisanie ;(
Niestety wynika to z tego, iż pewna bardzo mądra osoba (ja) postanowiła przyjąć stypendium, w ramach którego muszę zrobić album, wystawę i prezentację. Najlepsze jest to, że musi być to zrobione najpóźniej do połowy czerwca, a nauczycielka powiedziała mi o tym tydzień temu -,-
W dodatku mój laptop nadal nie wrócił z naprawy i jedyne co mi pozostaje, to komputer rodzinny. Nie cierpię na nim pisać, bo wszyscy się tu kręcą, a ja nie lubię, kiedy ktoś zagląda mi przez ramię, także tego czasu też jest mało.
2. Okazało się, że wyjeżdżam pierwszego, a nie trzeciego lipca (mam już bilety ;D), ale za to wracam wcześniej, więc w drugiej połowie lipca powinno się coś pojawić.
3. Dziękuję Gabrieli Black za czytanie notek pod postami ;) Nie wiem czy to przez ciebie, ale w konkursie, o którym kiedyś pisałam, zajęłam pierwsze miejsce, a dziś poprawa z biologi poszła mi śpiewająco :p Także ten tego, jeszcze raz dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz = Szacunek dla autora
Komentarz = Więcej motywacji
Komentowanie nie boli! Pamiętajcie...